اخبار جدید

اخرین رویدادها و خبر های ورزشی مذهبی ، اقتصادی و ... اینجا بخوانید

اخبار جدید

اخرین رویدادها و خبر های ورزشی مذهبی ، اقتصادی و ... اینجا بخوانید

قلعه‌نویی: تراکتور از نیم‌فصل اول بهتر عمل خواهد کرد/نباید به تیم‌های کریمی فضا بدهیم

خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: تراکتور از نیم‌فصل اول بهتر عمل خواهد کرد/نباید به تیم‌های کریمی فضا بدهیم

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت آبادان گفت: در ابتدا تسلیت‌هایی را باید بگویم. ابتدا به فیروز کریمی و خانواده سیدعلیخانی و زرین نام که برای فوتبال زحمت کشیدند تسلیت می گویم. درباره بازی باید بگویم که تراکتورسازی تا حدودی روند خود را پیدا می کند. بازی قبلی ما بسیار سخت بود که در کنفرانس هم گفتم لیاقت استقلال خوزستان بیشتر از ما بود.

  

وی ادامه داد: تیم‌های فیروز کریمی همیشه فوتبال خوبی بازی می‌کننند و اگر به آنهازمان و فضا بدهیم به مشکل می‌‌خوریم. البته جای تأسف دارد که هواداران پرشورمان فردا نیستند اما ما امیدواریم که بازی خوبی انجام دهیم. بعد از برد بازی قبل و پیروزی مقابل ذو‌ب‌آهن شرایط تیمی ما بهتر شد. سه بازیکن هم گرفتیم که در ادامه راه به ما کمک می‌کنند. استنباط من این است که از نیم‌فصل اول بهتر خواهیم شد چون سرعت و دوندگی تیم بیشتر شده است. همچنین باید از سردار آجرلو و همکارانش تشکر کنم که یک تنه جور تیم را می‌کشند و همه ما باید کمک کنیم تاجوابگوی مردم باشیم.


قلعه‌نویی در مورد حضور بازیکنان مصدوم این تیم هم اظهار داشت:‌ گودرزی و ادینهو به این بازی نمی‌رسند به هر حال سرمای هوا در تبریز و سفتی زمین کار را سخت می‌کند. مشکل پروازی هم داریم چرا که اگر بخواهیم از تبریز به اصفهان یا اهواز برویم سه چهار پرواز بیشتر نیست. این مسائل باعث می‌شود تا مصدومیت بالا برود. البته آقایی مشکلی ندارد و این دو بازیکن که گفتم آخر هفته با ما تمرین می‌کنند.


سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد:‌ نگاه من همواره به فوتبال این است که بازی هجومی داشته باشیم و در بازی هجومی مصدومیت بیشتر است. در استقلال اهواز و مس کرمان هم که بودم فوتبال هجومی را دوست داشتم. بخش دیگر این است که ما اشتباهات بچگانه داریم اما با این همه به این نوع فوتبال ادامه می‌دهیم. ما باید در تمرینات اشتباهات فردی را کاهش دهیم. شما بازی دیشب رئال را که دیدید متوجه شدید که مدافع بزرگی مثل راموس هم دو بار اشتباه می‌کند و این مسائل جزئی از فوتبال است.


قلعه‌نویی در مورد شایعه حضور مهرداد جماعتی در تراکتورسازی اظهار داشت: ما در دفاع چپ مشکل داشتیم و سعید اقایی هم مصدوم بود اما در ده بازی گذشته دو طرف زمین ما رونده نبود که البته با رفع مصدومیت آقایی و جذب هاشم بیک‌زاده این مشکل رفع شد. من از هاشم شناخت دارم و او در دفاع چپ، راست و وسط می‌تواند بازی کند و به نوعی ما سه بازیکن گرفتیم. البته در چند تیم  علاقه داشتم که جماعتی را جذب کنم اما این اتفاق رخ نداد و الان به دنبال جذب یک هافیک نفوذی یا مهاجم هستیم.


وی در مورد زمین ورزشگاه یادگار امام هم خاطر نشان کرد: همه چیز نسبی است وضعیت زمین نسبت به دو ماه قبل بهتر شده و من چون خودم شهرداری کار کردم به کار وارد هستم. اگر از زمین زیاد استفاده کنید 4 هفته بیشتر عمر نمی‌کند. استفاده ازچمن مثل استفاده از توپ است اگر از توپ هم بیشتر از 60 ساعت استفاده کنید از رده خارج می‌شود.


سرمربی تراکتور سازی در مورد حضور بازیکنان نامدار در تیم و سختی‌های چیدن ترکیب تصریح کرد: کاش مشکلات همیشه همین جوری باشد نه اینکه مثل سال گذشته مجبور شدیم یک هافبک دفاعی را در دفاع بگذاریم.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13951027000099

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.