اخبار جدید

اخرین رویدادها و خبر های ورزشی مذهبی ، اقتصادی و ... اینجا بخوانید

اخبار جدید

اخرین رویدادها و خبر های ورزشی مذهبی ، اقتصادی و ... اینجا بخوانید

72 تشکل دانشجویی خواستار پخش برنامه «ثریا» طبق روال قبلی شدند

خبرگزاری فارس: 72 تشکل دانشجویی خواستار پخش برنامه «ثریا» طبق روال قبلی شدند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، 72 تشکل دانشجویی در بیانیه‌ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار اجرای برنامه ثریا طبق روال قبلی خود بر روی آنتن صدا و سیما شدند.

  ادامه مطلب ...

ترامپ در دوران رقابت‌های انتخاباتی درباره ایران چه گفت؟

خبرگزاری فارس: ترامپ در دوران رقابت‌های انتخاباتی درباره ایران چه گفت؟

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس – سمیه همایون‌روز: «دونالد ترامپ» نامزد جنجالی حزب جمهوریخواه بعد از سپری کردن رقابتی نفسگیر و طولانی، بالاخره 20 ژانویه سال جاری میلادی رسما سکان هدایت کاخ سفید را به دست می‌گیرد و به عنوان چهل و پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا بر مسند قدرت می‌نشیند.

  ادامه مطلب ...

آمانو برچیدن «سانتریفیوژهای و زیرساختهای اضافی» در فردو را تایید کرد

خبرگزاری فارس: آمانو برچیدن «سانتریفیوژهای و زیرساختهای اضافی» در فردو را تایید کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی تایید کرده است که ایران «زیرساختها و سانتریفیوژهای اضافی را در تاسیسات فردو برچیده است».


حسن روحانی رئیس جمهور ایران در آخرین گفت‌و‌گوی تلویزیونی خود با مردم اعلام کرده بود که ایران در سالروز اجرای برجام (27 دی ماه) آخرین تعهد خود مربوط به اجرای برجام را در سایت هسته‌ای فردو اجرا خواهد کرد.

  ادامه مطلب ...

دولت فقط از خانه احزاب بهره‌برداری سیاسی کرده است

خبرگزاری فارس: دولت فقط از خانه احزاب بهره‌برداری سیاسی کرده است

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، بهادر ولی‌زاده عصر امروز دوشنبه در جلسه شورای مرکزی خانه احزاب در محل این تشکل صنفی طی تذکری اظهارداشت: من دلم به حال اصلاح طلبان می‌سوزد چون مدام تأکید دارند که این دولت فرصت است و کمک زیادی به احزاب کرده اما اینگونه نبوده است.

  ادامه مطلب ...

تیراندازی ممتد ضدهوایی در مرکز تهران/ پرنده بدون سرنشین از منطقه ممنوعه دور شد

خبرگزاری فارس: تیراندازی ممتد ضدهوایی در مرکز تهران/ پرنده بدون سرنشین از منطقه ممنوعه دور شد

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، عصر امروز و لحظاتی قبل صدای شلیک سامانه‌های پدافند هوایی در مرکز تهران شنیده شد.


این تیراندازی ممتد و چند دقیقه به طول انجامید.

 

 

امیر الهامی معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی در گفتگو با شبکه خبر گفت: یک فروند پرنده بدون سرنشین فیلمبرداری وارد منطقه ورود ممنوع شده بود که برابر روش های جاری پرنده بعد از اولین رگبار از محدوده خارج شد و برای تامین امنیت مردم منطقه تیراندازی خاتمه یافت.


الهامی گفت: این موضوع تهدید خاصی به حساب نمی‌آید.


ناصربخت معاون امنیتی انتظامی فرمانداری تهران پیش از این گفته بود که هدف یک پرنده بدون سرنشین بوده که وارد منطقه ممنوعه شده و توسط سامانه های پدافندی ساقط شده است.


انتهای پیام/

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13951027001268

قلعه‌نویی: تراکتور از نیم‌فصل اول بهتر عمل خواهد کرد/نباید به تیم‌های کریمی فضا بدهیم

خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: تراکتور از نیم‌فصل اول بهتر عمل خواهد کرد/نباید به تیم‌های کریمی فضا بدهیم

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت آبادان گفت: در ابتدا تسلیت‌هایی را باید بگویم. ابتدا به فیروز کریمی و خانواده سیدعلیخانی و زرین نام که برای فوتبال زحمت کشیدند تسلیت می گویم. درباره بازی باید بگویم که تراکتورسازی تا حدودی روند خود را پیدا می کند. بازی قبلی ما بسیار سخت بود که در کنفرانس هم گفتم لیاقت استقلال خوزستان بیشتر از ما بود.

  ادامه مطلب ...

بازدید مدیران سازمان سینمایی و حوزه هنری از پشت صحنه «سرو زیر آب»

به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «سرو زیر آب» که با مشارکت بنیاد سینمایی  فارابی، حوزه هنری و موسسه تصویر شهر در حال ساخت است به موضوع دفاع مقدس می پردازد. محمد علی باشه آهنگر در ششمین کار سینمایی خود کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و حامد حسینی در مقام تهیه کننده در کنار او قراردارد.

قصه «سرو زیر آب» در مورد شهداء گمنام و اتفاقاتی است که در معراج شهداء و نبرد لوله اهواز افتاده است.

بابک حمیدیان، مینا ساداتی، مسعود رایگان و هومن برق نورد از جمله بازیگرانی  هستند که در این فیلم جلوی دوربین علیرضا زرین دست قرار گرفته اند.

  ادامه مطلب ...

زمان برگزاری جشنواره طنز سوره تغییر یافت

به گزارش خبرگزاری فارس، مسوولان برگزاری این جشنواره جشنواره ضمن تسلیت این ضایعه جانکاه،خواستار تغییر برگزاری زمان این جشنواره شدند که در نهایت و با توجه به اعلام سه روزه عزای عمومی و همچنین عزاداری عموم مردم در سوگ آن مرحوم، زمان برگزاری جشنواره از تاریخ 26 دی ماه به 4 بهمن ماه 1395 تغییر پیدا کرد.  


مراسم آیین اختتامیه این دوره از جشنواره 4 بهمن ماه در تالار سوره حوزه هنری راس ساعت 18 برگزار می شود. 

  ادامه مطلب ...

تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره منطقه‌ای «خلیج فارس»

به گزارش خبرگزاری فارس، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای «خلیج فارس» که در فراخوان تا20 دی ماه اعلام شده بود، به دلیل استقبال تا 26 دی ماه تمدید شد. پنجاه و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «خلیج‌فارس» با حضور استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و اصفهان به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.

  ادامه مطلب ...

وزیر ارشاد به جشنواره موسیقی فجر پیام داد

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ در پیام وزیر ارشاد آمده است: «فرهنگ و هنر ایران اسلامی سند هویت بخش و شاخص زیست اجتماعی مردم این سرزمین است و در میان هنرهای برآمده از متن این مجموعه، «موسیقی» از مردمی ترین جلوه های ذوق و خلاقیت و اندیشه اهالی این گستره محسوب می شود.

آن چنان که به شایستگی می تواند مرزهای مرسوم جغرافیایی را طی کند و پیام انسان مدارانه و فضیلت خواه آیین و مرام جمعی ایرانیان را به جان مشتاقان در اقصی نقاط دنیای امروز برساند.

  ادامه مطلب ...